Underbar söndag.

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej! 
I söndags fm åkte vi ut till papi. Tänkte åkt lite pulka men det var mindre snö där än här, men vi gick iaf ner till dammen en sväng. 
Sen fick vi som vanligt god lunch och fikade medans Millie sov. 
Så typiskt att jag inte hade någon kamera när det var sånt pangväder, menmen.. 

Igårkväll var jag och långfikade med bästisar och både igår och idag har jag känt mig glad och ganska pigg, så skönt efter min lilla svacka. 

Imorn blir jag tyvärr hemma och vabar. De ringde från fsk igår efter lunch och tyckte vi skulle hämta Millie. 
Ögoninflammation trodde dom :( 
Hon är pigg och helt som vanligt i övrigt men snorar väldigt mycket, hostar och var alldeles röd i ögonen idag. 
Konstigt att det kommer efter ledig helg, men det kanske tar ett tag innan det bryter ut? 
Abbe vabbade iaf idag, jag imorn. Sen är jag ju ledig tors+mån och fsk stängd på fredag så nu får hon en hel vecka hemma, så hoppas hon piggar på sig. 

Nu ska jag se ett avsnitt Sthlm rekviem till innan jag lägger mig. 
Går för övrigt in i v 30 idag, hur fort går det inte?! 

Kram och godnatt! 
Publicerat i Vardag.