Lördag.

(null)

Heej på er. 
Tog en liten paus. 
Förra veckan var jag inte alls på hugget, trött och omotiverad, la mig typ 8 varje kväll, och hade väldigt mycket tankar i huvudet.. 
Just precis nu är jag exakt lika trött hehe, men har haft några bättre dagar. 

Min kamera gick ju som sagt sönder så jag skickade in den till Canon för kostnadsförslag på reparation - 8000:- skulle det kosta. 
Det blir alltså inget med det utan jag åker på att köpa nytt. 
Inte riktigt en summa man vill slänga ut just nu innan bebis kommer och man går hem på mammapeng igen, men men. 
Var iaf inne i stan förut och klämde på de två jag väljer emellan. 
Antingen "uppföljaren" till den jag hade eller en spegellös lite mindre variant som ändå går att köpa en adapter till så jag kan behålla mina objektiv. 
Vore skönt med en lite mindre då jag ofta tyckt att den varit för stor för att släpa med, men är också orolig att jag ångrar mig/saknar saker då... 
inte lätt vaa.. 

Hursomhelst, det känns mest som att jag väntar ut tiden tills jag får gå hem nu. 
Jobbar 3 veckor till. 
Sen inbillar jag mig att jag kommer vara piggare och mer motiverad och inspirerad till allt (men även tyngre och tröttare såklart).
Då kommer jag ju dessutom ha 15h egentid i veckan då Millie är på förskolan så får chans att vila, fixa här hemma och framförallt behöver vi inte dra oss upp vid 5 och vara på förskolan kl 6 varje dag. 
Och vi har alla helger lediga tillsammans ♥️ 

Nu ska jag nog faktiskt stänga ögonen en kortis innan Millie vaknar och svärisarna kommer på fika. 

Hörs när vi hörs men hoppas jag får tillbaka suget! 
Kram 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Maria:


Svar: ♥️
pauliinet.blogg.se

#2 / / Anonym:

Men oj 8000 att laga? det var väl lite överdrivet eller??

Svar: Kan man verkligen tycka, men så var det. Så nu är kameran skrotad :(
pauliinet.blogg.se