v. 33 - Ananasvecka.

 
Kom på att jag tog en ananas-bild när jag var gravid med Millie, så var ju tvungen att ta en nu också hehe..
Lite mindre ananas, men större mage denna gången.. (och sämre hår och inga lösfransar buuh)
Bebis beräknas iaf vara ca 40 cm och väga 2 kg nu. så det är ju inte konstigt att det putar åt alla håll och kanter.
 

Imorse provade jag att gå och lämna på förskolan. Det händer nog inte igen.
Ville ändå prova innan jag är för tung och när det var fint väder, men det var lite för långt och lite för mycket uppför för att gå med både vagn, mage och Millie.
Tog 1h fram och tillbaka och sen hade jag ganska ont.
Kanske att jag provar att hämta med vagnen nån gång istället, så det blir tom vagn uppför och sen mest nerför när vi går hem. Vi får se.
 
Väl hemma hade jag gjort en liten lista för dagen, men förstår inte riktigt vart timmarna tog vägen, för hann inte klart innan det var dags att hämta (okej jag tog en kaffe på altanen i 20min också precis innan hämtning, men då hade jag så ont i kroppen ändå)
Hann iallafall med att rensa mitt bakskåp och frysen bland annat. Slängde 4 Ica-kassar. Det är ju skrämmande. 
 
Hämtade iaf Millie sen och bytte om på oss och gick ut direkt. Så himla underbart väder idag. Sol och typ 10 grader, kändes verkligen som vår.
 
Nu ska jag nog gå och lägga mig strax, lilla fröken förstår inte riktigt att vi har sovmorgon utan har vaknat 5-5:30 ändå hela veckan. Fast det har hon ju gjort typ hela sitt liv så egentligen är det ju inget konstigt. Bara att vi blivit lite bordskämda vissa helger det senaste :)
 
Hörs imorn!