Hejdå-tårta

(null)

(null)

Då har jag alltså jobbat sista dagen på... vet inte ens, 1-1,5 år, och det är 2 månader kvar till BF.
När jag gick hem på graviditetspenning med Millie gick jag hem 9 feb, denna gången 8:e. 
Ganska prick två år sedan alltså, men då jobbade jag nån vecka extra, det gör jag inte nu :-) 

Gjorde en liten hejdå-tårta till jobbet iaf. Tänkte pasteller, men råkade bli lite väl rosa haha, och hade ingen direkt plan för utseendet, då blir det lite sådär helt enkelt, menmen.. tror den godkändes iaf. 

Jag fick blomma och fina presenter till mini. 
Sen kunde jag nästan inte gå hem när det väl var dags. Kändes så konstigt.
Känns så konstigt. 
Tar nog nån vecka innan jag fattar att jag gått hem. 
Men skönt ska det bli iaf. 
Slippa väcka Millie 5:15, tvinga i frukost för att lämna på dagis 06 och hinna till jobbet och vara ombytt och klar 6:30. 
Nu kan vi ta "sovmorgon" alla dagar och får massor med mer tid tillsammans innan bebis kommer.
Och jag ska få 15h egentid i veckan. 
Att vila, städa, röja och fixa.
Lyx ändå. 


Och som grädden på moset denna fredag kom min kamera. Så den ska jag bekanta mig med i helgen. 
Nattinatt!