Ledig dag.

(null)

Hej på er och hej torsdag! 
Idag är jag & M lediga, jobbhelg på g för mig. 
Vi gör inte ett skvatt. Är hemma och städar & tvättar och myser. 
När Millie sov surfade jag julinspo. 
Det blir värre för varje år och det börjar klia i mig redan nu. 
Vill bara pynta, baka och ha folk hemma jämt. 
Och köpa myskläder och julgran och hela köret hehe. 
Men julpyntet får bli nästa helg eftersom jag jobbar helgen första advent. 

Sen letar jag klänning till Millie till julafton, och kanske nyår. Mig själv har jag intalat att det är jätteonödigt att köpa nya preggokläder bara för det. Men så vill man ju ändå vara fin :) 
Svårt med gravidkläder dock tycker jag. Finns inte mycket kul alltså. Förstår inte varför dom gör så tråkiga gravidkläder. 

Sen har jag även börjat fundera över julkalender till Millie. 
Hon är ju fortfarande för liten för att egentligen förstå, så att ge henne något hela december känns onödigt. 
Men man kanske kan göra en adventskalender så hon får en grej varje advent. 

Hur gör ni till era små? 

Kram