Mors dag!

 
 
Nu har jag firat min andra Mors Dag som mamma.
Det är den största lyckan i livet, och tänk att jag ska få vara mamma till min älskade lilla Millie för alltid ♥
Jag är så otroligt tacksam över det, och att det var just henne vi fick till oss.
Hon är så snäll, gosig, kärleksfull, mysig, busig, rolig, tokig, charmig. Hon kommer och kramas och pussas hela dagarna och får en av oss en puss får den andra det också. Rättvist ska det vara. Hon har så mycket egenheter för sig (som säkert alla barn har) och i våra ögon är hon givetvis den bästa och finaste ungen på hela planeten.
Tack livet för att jag får uppleva att vara mamma.

 
Hej på er!
Dagarna har sprungit förbi det sista och så även helgen.
Igår var jag & A på 60 års fest (30+30) och det var andra gången någonsin vi lämnade Millie för kvällen och nattning - första gången borta.
Hon hade gråtit i 20 min efter vi åkt, men sen hade hon varit precis lika go som hon är hemma. Lekt och busat och varit glad.
Hon hade somnat på 10 minuter och sov hela natten (eller ja, till 04:50 som är hennes nya morgontid). 
Hon var hos svärisarn och vi åkte dit och sov efter festen så vi fanns där i morse när hon vaknade.
Så skönt att det funkade så bra.
Vi ska prova någon/några gånger till innan bröllopet och vår lilla bröllopsresa då vi blir borta 5 nätter.
Så nästa gång kanske man kan prova både över natten och fram till lunch typ.
 
Det var hursom helst en supertrevlig fest och nu för tiden blir man ju lite hög bara av att få umgås med folk så jag hade jättekul. Så kul att jag inte tog en enda bild.
Tack E & C!
Har inte varit piggast i stan idag dock så det blir en väldigt tidig kväll hehe.
 
Nu ska jag krama på min fästman som skämde bort mig med både vin, triss och presentkort på ansiktsbehandling idag på Mors Dag.
Vet inte hur jag kan ha fått en så underbar liten familj. 
Dom är bäst och jag är så bortskämd och tacksam ♥
 
#1 / / Pauline Hurtig:

så söta bilder! och vilket fint namn du har ;D

Svar: Tack snälla :D haha, detsamma du
pauliinet.blogg.se