Skärtorsdag.

 
Hej torsdag och skärtorsdag!
Jaha, då är påsken här.
Inte för att jag har något att förbereda, men känner mig oförberedd.
Tänkte åkt in till stan en sväng idag, men var och gjorde mina fransar igår och fick en allergisk reaktion i natt så ena ögat ser ut som en tennisboll. Så ska åka och ta bort dom igen sen :(
Så himla trist!
Gjorde ju fransarna i typ 4 månader när jag var gravid, sen fick jag en reaktion, men trodde det berodde på alla hormoner och sånt, för jag har aldrig reagerat på någonting i hela mitt liv.
Har vart utan ett år nu iaf och ville prova igen. Det är ju så himla bekvämt och smidigt!
Men det funkar uppenbarligen inte.
Hoppas bara svullnaden lägger sig till helgen!
 
Förutom påsken är det lite sentimentalt dessa dagar innan Millies 1-års dag såklart.
Tänk vad vi gick och väntade för ett år sedan.
Har ju fortfarande inte publicerat min förlossningsberättelse, så kanske kan göra det nu på årsdagarna hehe..
 
Men nu är det någon som vaknat, så ska hämta henne. Kram på er!
#1 / / Lars:

Kul med barn, min yngsta fyllde 18 härom dagen, tiden går alldeles för fort. Trots "skär"torsdag så är du fin i din svarta klänning med eller utan kvast;)
Ha en bra påsk!

Svar: Ja, tiden går rasande fort! Tack så mycket och glad påsk!
pauliinet.blogg.se