Fredag!

Hej på er!
Tänk att jag faktiskt har lite fredagsfeeling idag ändå.
Måste vara solen.
Vi gick en lång promenad i morse. Kallt, men solen gör en ju lycklig och pigg!
Millie sover som vanligt sin fm-nap nu och jag har sminkat mitt fnasiga, torra ansikte. Håret är en mess, men det får va.
Ska nog sticka bort till Backamo sen och titta efter en ny kruka till mitt citronträd. Det ser mer än dött ut, men det lever faktiskt, så jag tänker att det snart är läge att klippa ner det lite och ställa ut det i glasentrén igen. Hoppas verkligen att det blommar i år också, det doftade ljuvligt!
 
Annars är jag inne i en såndär period igen då jag är så trött på bloggen. 
Jag fotar liksom inget fint och skriver bara massa strunt/dagbok känns det som. Men det är ju därför jag har den å andra sidan, men jag önskar att den och jag kändes lite mer inspirerande.
Nåväl, det finns ju många andra som står för den biten hehe.
Nu ska jag surfa lite inspo och födelsedagspresenter till Millie iaf innan hon vaknar.
Kram på er!
Publicerat i Vardag.