Avocadomacka.

Godaste avocadomackan jag någonsin ätit - den finns på Stuk!
 
Hej torsdag!
Så härligt att komma iväg och träffa en fin vän på stan igår. Påfylld med energi i hjärtat.
Köpte med mig mat hem, vilken vi fick äta i farten då det var riktigt stökigt att få M att somna igårkväll, då hon körde igång någon riktig energitopp när jag kom hem. Hon gjorde likadant i måndags, men vid 21 däckade hon äntligen på mig framför tvn och sov sen till morgonen iaf.
Upplever att hon är mycket, mycket piggare idag, så beroende på hur hon verkar när hon vaknar kanske vi sticker in och gör den där fotograferingen ändå. Annars kan man skicka in en egen bild såg jag, så det löser sig ju ändå :)

Hur lack blev man annars imorse när det låg yttligare att tunt vitt täcke på marken!?
Nu tittar dock solen fram igen så förhoppningsvis är både det och ännu mer borta innan dagens slut.
Ska gå ut och slänga ut lite mer snö på gatan så det smälter snabbare och vår gräsmatta inte blir en pool.
 
Hörs senare!
#1 / / Evelina Wilson:

De där avokadomackorna ser verkligen goda ut!!😀 Och håller med om att man börjar tröttna på snön rejält nu, förhoppningsvis smälter den bort helt snart så det kan bli vår någon gång!🤞

Svar: Så god!! Ja, verkligen. Det ligger ju i luften, så lite mer sol och plusgrader så är nog all snö borta snart! Trevlig helg!
pauliinet.blogg.se

#2 / / Arianne:

Alltså det där såg inte dumt ut, så gott med avokado!

Trevlig helg!

Svar: Verkligen!Tack detsamma! :)
pauliinet.blogg.se