Söndagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej! 
Då var det måndag igen. 
Igår var vi i stan en sväng på fm och sen efter Millie sovit åkte vi ut till papi (som förövrigt fyller år idag, Hipphipphurra!) och M på en kaffe. 
Drog Millie i skrindan och plockade smultron. 
Svensk sommar ändå va! Jag måste försöka njuta nu. Tiden går så vansinnigt snabbt och mammaledigheten är snart över (ve och fasa!). 

Idag har vi bara varit hemma, bortsett från att jag stack in till stan själv direkt när A kom hem för att fixa lite egna grejer till bröllopet. Det är skillnad hörni, att hinna tänka, fundera & välja och strosa i lugn och ro. 

Imorn visar det gött väder, så får se vad vi hittar på.
Och på kvällen ska jag lyxa till det med restaurangbesök med mina tjejer. 
Så mysigt och välbehövligt! 

Nu ska jag sova, knåpade nog bara ihop ca 3h natten till idag och det börjar kännas! 

Kram på er! 
Publicerat i Vardag.
#1 / / JUNITJEJ:

Så gott med smultron!

Svar: Ja, det är väl äkta svensk sommar om något!
pauliinet.blogg.se