30-års fest.

 
Hej!
Bad Abbe ta några assnabba trots att jag var 2 minuter sen och han hade Millie på andra armen hehe.
Såhär såg jag iaf ut igår på Nikkis 30-års fest.
Så roligt att få göra sig lite extra fin.
Och vilken rolig kväll! Nikki måste vara stans bästa festfixare, hon hade tänkt på allt ifrån bar med drinkhjul, till pizza som nattamat.
Har några bilder, men tänkte invänta om jag får tag i fler på annat håll.
Var hemma runt 01 iaf och la mig i gästrummet ifall Millie hade/skulle vaknat och sov i vår säng, så jag fick faktiskt sova till 07. Det behövdes.
Nu räknar jag ner till sovdags dock!
 
Idag har vi träffat vårt toastpar och pratat lite och varit förbi lokalen. Tyvärr blev det lite stressigt då mamma bara kunde vara barnvakt en stund, men nu är jag peppad alltså!
Trodde jag tänkt på allt, men fick massa nya idéer när nya ögon såg lokalen och kom med förslag, så nu får jag leta mer pynt. Inte mig emot alls haha.
Synd att vi inte riktigt hann sitta i lugn och ro bara som sagt, men vi får försöka ringas och ringa facetime för att knyta ihop säcken.
Vi ska lägga på ett litet kol med allt nu iaf så vi slipper stressa in i det sista.

Men inte ikväll. Ikväll ska vi vila och sova tidiigt. Typ nu.

Kram och hoppas ni haft en fin helg!