Tisdag.

(null)

Ca 03:30 imorse.. 

Hej på er! 
Vi hade en riktig skräpnatt inatt då Millie vaknade 2:45 och vägrade somna om.. runt 3:30 gick A ner med henne men då blev hon ledsen så dom kom upp och la sig igen och tillslut somnade hon om men vaknade ändå för morgon 5:30.
Jag fick ligga kvar och sov till 07 iaf så nu har A ett par upp! 

Som ni kanske förstår går all barnfri tid till bröllopsfix och jag hinner inte alls uppdatera här som jag önskar. 
Inte så att vi är superstressade, men det är lite att pyssla med och tiden hon sover ägnas åt det. 

Imorgon ska jag iväg och göra naglarna för första gången någonsin och sen försöka hinna hem till Millies lunchsov så jag hinner fortsätta med mina bestyr. 

Jag hoppas jag hinner uppdatera en sväng imorgon. 

Men nu ska jag dra av mig ansiktsmasken och faktiskt gå och lägga mig. Man vet aldrig hur länge man får sova. 

Kram på er! 
Publicerat i Vardag.