Fredag!

Såhär går vi runt mest hela dagarna. Eller river ut saker ur skåp ♥
 
Hej fredag!
Den här veckan har verkligen gått snabbt! Men det är väl för att vi faktiskt hittat på lite saker.
Jag har redan sån ångest för att börja igen efter sommaren, så ska försöka att ta tillvara på den här tiden och träffa de kompisar man kan dagtid och i vår försöka hänga mycket ute och göra vad Millie verkar tycka är kul.
Igår var hon helt fantastisk. 
Hon har ju varit väldigt gnällig och klängig en ganska lång period, men igår var hon verkligen glad hela dagen, skrattade, gosade - ja, hon var sitt vanliga jag.
Underbara unge! Hur ska jag nånsin kunna lämna bort dig på dagarna?!
 
Idag har vi inga planer iaf. Har just kommit in från en kylig promenad. Millie sover kvar ute.
Hon har fått sova inne nästan hela veckan, då det verkligen inte är smidigt att gå med vagnen när det är så snöigt och isigt, och då kan jag ju verkligen slappa på soffan också.
Men jag vill och behöver mina promenader med, så idag halkade vi iväg :) 
 
Eftersom vi hade en så tråkig helg förra helgen har vi bestämt att vi ska hitta på något denna helgen.
Men än har vi inte bestämt något hehe.. Tips?
 
Ha en fin fredag!