Vilken dag!

 
Hej lördag!
Vilken fantastisk dag vi haft idag.
Bitande kallt, men äntligen sol en hel dag.
A var bortlovad som flytthjälp med efterkommande öl & grabbhäng så jag & Millie packade iväg oss och åkte ut till papi & M.
Fick god lunch, gick en liten promenad och fikade våfflor.
Hade på mitt fasta 50mm objektiv, för jag ville ta några fina bilder på Millie, därav inga superbilder. Och inte blev det några fina på henne heller.
Alltså den ungen har aldrig sett så allvarlig ut som när hon åker pulka haha.
Hon rör inte en min. (Bara när man leker pajas) 
Däremot om man stannar så puttar hon på med hela kroppen, så troligtvis gillar hon det, men ett leende eller lite skratt hade ju inte skadat haha.
 
Nu har det redan gått 1,5h sedan hon somnade och jag har egentligen bara åstadkommit att äta kvällsmat, tvätta bort sminket, lägga in bilder och hälla upp ett glas vin.
Fattar inte att kvällarna går så snabbt när man är "själv" hemma.
 
Nu ska jag iaf luta mig tillbaka och plöja några avsnitt Younger. Älskar att det är så korta avsnitt så man alltid kan se ett till hehe..
 
Kram på er!
Publicerat i Vardag.