Torsdag.

 
Hej torsdag!
Så, hur går det här i sjukstugan?
Millie sov hela natten utan att det hände något mer. Så skönt!
Hon har velat äta idag och varit ganska glad, men "slöare" än vanligt och gärna suttit i mitt knä/i min famn.
Nu sover hon sedan 1,5h tillbaka. Hon tar väl igen sig stackarn. Hoppas hon är pigg när hon vaknar och får i sig lite lunch.
Jag känner mig sådär. Det har inte hänt något, men känns sådär oroligt och krampigt i magen från och till. Känner mig hungrig men vet inte om jag vågar äta, och kaffet i morse fick jag hälla ut. Det gick inte.
Men nu har jag precis ätit två ostmackor och ett glas oboy till lunch, och känner mig nästan mer hungrig, så förhoppningsvis klarar jag mig. Slö och avtrubbad dock, så får inget gjort nu när hon sover utan passar på att vila på soffan.
 
Glad om det inte blir värre såklart, men som vanligt dålig tajming då vi hade mysigt häng inplanerat idag.
Men så är det.
Lär ju inte vara sista sjukstugan med en liten i familjen...
Hoppas bara hon piggar på sig snabbt, det är det viktigaste, att hon mår bra ♥
Publicerat i Vardag.