Julgransshopping.

(null)

(null)

Heej och glad andra advent. 
Blir ju inte riktigt långa mysiga frukostar som förr, men lite gröt och tända andra ljuset hann vi iaf innan Millie var klar hehe. 

Fick hämta in henne i natt vid 3, men vi somnade om hyfsat snabbt igen och sov till strax efter halv sex. Mer kan man ju inte begära :P 

Sen har vi varit och köpt gran. Det gick så snabbt att vi tog första vi höll i, så jag vet inte riktigt hur den blev men det blir nog bra när pyntet kommer på! 
Det tänkte vi göra nästa helg men jag vet inte om jag orkar vänta faktiskt. 
Får se om vi hinner med det i veckan :) 

Annars har vi målat Millies säng, varit nere på julskyltningen här (vilket var en total flopp btw. Var nog inte ens där i 10 min), vart i lekparken och sen kom min bror & E hit på lite kaffe. 

Blir tokig på hur snabbt de lediga helgerna rinner en ur händerna. Även om vi haft en jättebra helg så går det för fort. 
Jag har aldrig lidit jättemycket av att jobba helg, men nu känns det verkligen inte alls kul att bara få vara lediga tillsammans varannan helg. 
Tack och lov är det ju bara ett litet tag till, men jag önskar så att vi hade mer ledig tid tillsammans med Millie nu innan mini kommer. 
Hoppas till gudarna att min graviditetspenning går igenom.
Är dock tveksam, men vi får vänta och se. 

Nu är jag supertrött. (Varför är man alltid det på söndagar?! Helgen borde vara 3 dagar!) 
Så ska nog gå och krypa ner så jag orkar med veckan. 
Om två veckor är det ju faktiskt dan före dan. Helt sjukt. 
Vill stanna tiden. 

Kram och godnatt och hoppas ni haft en fin helg!