Julfika

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er! 
Ligger i sängen och tänkte egentligen redan sova, men vill kika in här först. 
Igår hade jag ju massa fina vänner här på "adventsfika". 
Försökte först få ihop det på en advent eller åtminstone helg, men December är ju ofta fullt upp för många, och jag jobbar ju dessutom varannan helg, så det fick bli en vardag. 
Lika mysigt för det såklart, bara att vi missade dagsljus och barnfritt :) 
Återigen - jag älskar verkligen att få baka, fixa och bjuda hem folk, så det är lite jobbigt att man inte hinner det i samma utsträckning som förr. 
Men den tiden kommer kanske tillbaka om några år :) 

Nu ska jag sova. Den här förkylningen sänker mig framåt lunch så jag behöver nog sova det jag kan. 
Men bara 3 arbetsdagar kvar innan nästan 4 lediga dagar.
Det ska bli så skönt! 
Kram och godnatt! 
#1 / / Jennie:

Så mysigt med fika

Svar: Eller hur! Man borde ha gäster jämt :)
pauliinet.blogg.se