1-års kalas.

 

Igår small det alltså, Millies första kalas.
Inte bara provade jag en ny tårta - jag blev dessutom nöjd.
Finns alltid saker man kan förbättra såklart, men i det stora hela blev jag nöjd, och det är sällsynt ska ni veta.
Trodde det skulle bli massa fika över, men det fikades friskt till min stora glädje och jag skickade med lite tårta som blev över också.
Det otroligt fina vädret som var igår missade vi mestadels dock då det var färdigställning av tårta och städ & fix på schemat, men så blir det ibland. Hoppas på fler sånna dagar snart, även om det just nu regnar.

Millie fick smaka tårta för första gången. Hon blev superledsen när hon inte fick mer så får anta att hon gillade det hehe.
Hon blev såklart bortskämd bortom gränser med fina presenter och av all fin familj som kom hit för att fira henne.

Tusen tack älskade,  bästa familj för att ni tog er tid att gratta vår lilla tjej och för att ni finns i våra liv ♥
#1 / / IA:

Åh en sån fin tjej. Jag är själv mormor till en som blir två om två veckor och blir ju helt betagen av såna härliga töser.

Hon ser verkligen ut att stormtrivas med all uppmärksamhet , tårta, färger och presenter.

Grattis på ett års dagen


Svar: Tack snälla!
Ja, hon brukar bli så blyg och tyst när det är folk här, men på kalaset var hon en riktig pajas så hon gillade det nog :D
pauliinet.blogg.se

#2 / / Mia:

Hej! Jag hittade din underbart fina tårta! Har du följt något recept eller barar gjort efter behag? 😊

Svar: Hej!
Ursäkta för sent svar, inte hunnit med bloggen det sista.
Gjorde chokladbottnar och hallonmousse och spacklade med marängsmörkräm 🤗
pauliinet.blogg.se