Min stora lilla tjej


Idag har M testat att gunga. Lite skeptisk till en början men sen skrattade hon högt och verkade tycka det var hur kul som helst. 
Hur stor blev hon inte plötsligt?! 
 
Hej fredagkväll!
Jisses, den här veckan har verkligen gått fort. Skönt.
Millie deckade redan 18:30 ikväll efter att ha sovit mycket mindre än vanligt på dagen idag. Tänk om hon sover åtminstone halva natten innan hon vaknar, eller kanske tar sovmorgon imorgon. 6:30 vore som en dröm hehe.
Jag börjar bli riktigt trött nu efter 1,5 månad då hon vaknat varannan timme varje natt och tar morgon mellan 05-06. Mornarna har jag egentligen inga problem med, men det vore såå skönt om hon inte vaknade så mycket under nätterna.
Jobbar på med kvällsgröten och hoppas den ska mätta ordentligt och kanske hjälpa sömnen, vi får se.
 
Nu ska jag/vi ta tillvara på vår lite längre (eller så lägger jag mig tidigare hehe) kväll tillsammans så stänger ner här.
 
Hoppas ni har en fin kväll!