Fredag!

 
Godmorgon fredag!
Här har vi varit uppe en timme redan. Bilderna är dock från igår, så ambitiösa är vi inte.
Milliemus sitter i myspölen och kastar grejer omkring sig (hon släpper allt bakom sig och har tillslut inget kvar att leka med hehe) och jag dricker kaffe. Promenad om en timma typish. Same same everyday.
Men - igår var vi ju på frukostdejt efter promenaden och vilken lyx det var att få komma och sätta sig till ett dukat bord, frukost dessutom. Ni alla vet ju att jag älskar frukost. OCH att M var nöjd och sitta bredvid och titta på hela tiden vi åt.
Då njöt jag. Och av mina fina vänner. En såndär dag då jag hann stanna upp och känna hur lyckligt lottad jag är ♥
 
Anyhow, fredag, igen, och snart är lilla familjen samlad för helg. Inga direkta planer men ska träffa svärfar/farfar imorgon då han fyller år och ska försöka träffa pappa/morfar & M också.
Så en familjehelg igen. Jösses vad gammal man blivit.
Men - såfort jag slutat amma helt ska jag försöka ta mig iväg på något kul! Det behöver man också, särskilt efter ett halvår då jag inte varit hemifrån ensam mer än 1h.
 
Önskar er en fin fredag!