Rutiner en skev morgon

(null)
 
(null)
 
 
Allt som oftast ser våra mornar ut som följer:
♥ 05-06 - Mini vaknar
♥ ca 07:30 - Promenad och minis första sovpass
♥ ca 11:30 - Sovpass nr 2
♥ ca 15-16 (beroende på hur lång lunchnap hon tar) Sovpass nr 3
 
Men - inatt vid 03:30 var det någon som inte ville somna om. Älskade, underbara A gick upp med henne för han sa att han inte kunde somna om ändå.
Men det gjorde jag, pang bom. Hörde nån som gnydde vid ett tillfälle och insåg att Millie låg i sin säng igen.
Vaknade sedan av henne vid 6:40 och tänkte; hey, gött med sovmorgon! Hon fick komma upp till mig i sängen och då somnade hon igen. Låg bredvid och slumrade lite till själv också. Hörde att hon rörde på sig och skulle titta om hon vaknat, då låg hon på mage. Första gången. Hjälp! Vände hennes huvud lite så näsan blev mer fri och sen sov hon så 30min till. Jag tittade på.
 
, här sitter jag nu - 08:30 och har precis ätit frukost. Känns superskevt. Och Millies sovpass idag blir ju helknas, kanske borde få ner dem till bara två eftersom hon sov så länge (skevaste kanske är att jag tycker det är förmiddag när det väl är mer normalt att ta morgon vid denna tiden)..
 
Nåja, inga större bekymmer egentligen, bara min planeringshjärna som får sig lite kaos hehe..
Ser ju ut att bli en fin dag idag iaf så får ta promenaden lite senare.
Kram på er!
 
 
#1 / / Elin:

Men mums!

Svar: Bästa!! :)
pauliinet.blogg.se