Lördagen som försvann

Alltså denna onge ♥
 
Hej lördagkväll!
05 ville Milliemus ta morgon även idag. Älskade A gick upp med henne så jag fick sova en timme till. Natten inatt var bättre, men hostan höll mig ändå vaken en del.
Märkligt nog har Millie sovit mycket bättre de här nätterna som jag har hostat. Antingen är det bara slumpen, eller kan det vara så att hon hör mig då, och inte behöver vakna för att kolla att jag är där?!
Hursom helst åkte vi ut till papi & M runt tio-snåret i morse och kom hem strax innan 17. Min bror och A skulle hjälpa paps att byta lampor på några lyktstolpar så han hade hyrt lift.
Millie drog en långsov lagom till fm-fikat och sen hängde vi tjejer inne. Var ju inte alls så bra väder som det visade, annars hade jag sett fram emot att vara ute också.
Vi gick iaf ut på altanen och fotade Millie i sin nya jacka och mössa som "moffa" hade vart och köpt i försenad halvårspresent. Hur gulligt!? Tusen tack igen ♥
 
Nu ikväll är jag & Millie själva. A drog iväg redan 17:15 för hockey, öl och mat med grabbarna.
Millie sover sedan 1:30 tillbaka och jag sitter med ett glas rött.
Har ingen serie jag ser själv men kanske ska försöka slå på någon (tips?) och inte "slösa" bort tiden vid datorn utan verkligen koppla av. Är väl bara vaken en timme till liksom hehe.. 
 
Näpp, bort med datorn.
Hoppas ni har en fin kväll, och glöm inte bort att spana in tävlingen på min instagram (mariapaulinetolf) som pågår till imorgonkväll.
Puss!