Lördag!

 

Hej lördag! 

Idag tog vi sovmorgon till strax efter 8. 
Eller M vaknade som vanligt 5:50, men då tog jag faktiskt upp henne och hon somnade på mig på 1 sek så då fick hon sova/mysa där, annars sover hon i sin egen säng hela nätterna. 
Så även om jag inte sov ordentligt den stunden behövde jag ju inte gå upp iaf. 
 
Idag kommer familjerna L på grill. 
Ska bli trevligt att träffa lite folk och festa till det med vanliga kläder. 
Annars slänger jag alltid på mig promenadkläder på morgonen så jag är redo när det passar M :) 
Verkar vara sista fina/varma dagen på ett tag ockdå så då ville vi passa på, även om jag & M ändå mest kommer få vara inne. Men ska försöka skjuta på hennes sovpass på dagen så jag kan vara ute lite iaf :) 
Vet inte om man kan kalla det rutin eller om det kommer vara så särskilt länge, men i 1-2 veckor nu har hon sovit ett 3 timmars pass i vagnen på dagen, annars är hon vaken hela tiden bortsett från några powernaps och ska äta ungefär en gång i timmen, så de där 3 timmarna är ganska värdefulla, särskilt sånnahär fina dagar :) 
Men sålänge nätterna funkar så bra som de gör får dagarna bli hur som helst. 
 
Vad gör ni i helgen?