30-års present.

Detta armbandet fick jag av min bror och när jag fyllde år. 
Nätt, enkelt och snyggt.
Han kan han, brorsan! 


 

Hej onsdag!
Här rullarna dagarna på. Vår lilla kråka har varit lite stökig så det har tagit både lite tid och energi. Tror hennes mage bråkat, vet inte om det kan vara från påfyllningen av rotaviruset. Har för mig att hon blev sån 1-2 veckor efter sist också..

I måndags var vi iaf i stan en sväng på fm, igår var vi hemma hela dagen och bortbjudna på kvällen och idag ska vi iväg på en liten utflykt om en stund.
I eftermiddag kommer papi & M förbi och lämnar resesängen vi ska få låna nu när vi åker bort på semestern.
Ska verkligen bli så härligt att komma iväg och få miljöombyte, hoppas bara vädret blir okej. Det visar inte så kul framåt, men de har ju haft fel innan. Vore himla retligt om det ska spöregna de enda dagarna vi ska bort. Menmen, det blir trevligt ändå, ser till och med fram emot bilresorna. Tycker det är mysigt hehe.

 

Nu ska jag mata bebis och göra mig iordning så vi kommer iväg i hyfsad tid.

 

Ha en fin dag!

Publicerat i Vardag.