Juldagen.

 
Hej på er!
Här är lite bilder från juldagen då papi, M, lillebror & E var här på julmys.
Först fika, sen paketlek, och lite senare drinkar, gröt och julskinkemacka.
Ja - allt samtidigt, för jag inte visste hur lång tid Millies läggning skulle ta hehe.
Sen blev det pyttelite spel men det får vi göra ett nytt försök med en annan gång.
Supertrevligt att hänga så länge iaf och tack för att ni kom ♥
 
Igår var vi bara hemma och idag har vi varit hos familjen L på fika.
Mysigt. Sjukt hur snabbt tiden går bara och hur sällan det blir att man ses.
 
Inget mer planerat nu förns nyår.
Vi blir inte här som vi först trodde, så jag får/kan släppa allt utan desserten - som vi kanske inte så oväntat åkte på.
Hade en tanke på en grej jag ville testa, men vet inte hur det blir att ta med, så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på...
Men det ger sig, alla är ju så mätta då så egentligen spelar det ju inte så stor roll :)

Vad hittar ni på på nyår? Och har ni tips på bra desserter får ni givetvis dela med er! 
Publicerat i Vardag.