Lilla skatt.

Lilla, lilla hjärta. 
Det är så skönt att hon inte verkar ha ont längre och är glad. 
Och ja, hon är glad och så med redan. Hon följer med blicken, håller upp sitt huvud och ger oss både leenden och små tjut. 
Hon är vaken mer och ligger gärna i gymet små stunder och tittar och jollrar så smått. 
 
Jisses, är det nu tiden börjar gå sådär sjukt snabbt som folk pratar om? Hon är liksom redan en månad nästa vecka. 
Jag måste sätta mig och skriva ner min förlossningsberättelse snart för jag märker redan hur jag börjar glömma och att A vet saker som jag inte uppfattade. 
 
Godmorgon! 
Vilket strålande väder! Hoppas vi kommer ut på en promenad sen när mamma/mormor kommer. Sen är det dags för ett bad igen också och så räknar vi ner till helg - långhelg - med pappa. Ska bli mysigt att få några mornar ihop så han får se hur glad lilla M brukar vara då. 
 
Kram och ha en fin dag! 
Senare eller imorgon kommer ett fika/efterrätts -tips till helgen.