Fredag!

 

Hej fredag! 

 
Idag lyckades jag inte klä på mig och borsta tänderna förns runt 12, mycket mer än så hann jag inte förns det var tillbaka till soffan igen och där blev jag.
När A kom hem försökte vi oss på en promenad - vi kom förbi huset, sen fick vi gå in igen. 
Förstår inte varför vagnen är så hemsk. 
Men, också när A kom hem kom han hem med de största rosorna, triss, presentkort och ett guldigt M till mitt halsband. 
Återigen är han inte klok och överraskar bara sådär. Älskade karl❤
Nu har han dessutom precis serverat högrevsburgare med klyftpotatis och vår lilla kråka somnade och vi kunde äta tillsammans för första gången på..? 
Jag känner mig och är så bortskämd ❤ 
 
Hoppas innerligt att det är magdropparna som börjat ge effekt och att mini kan få komma till ro lite mer framöver. Förut kunde vi till och med "leka" med henne en stund när hon var vaken och hon var glad och nöjd. Då orkar man plötsligt 10 skrikattacker till. Lilla hjärta 💕 
 
Hoppas ni har en fin fredagkväll och start på helgen! 
 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Anonym:

Vill tipsa om Minifom som finns på Apoteket mot magknipet 😊

Svar: Ja, tack! BVC nämnde dom också men vi ville prova en sak i taget, så tror och hoppas inte vi behöver dom ☺
pauliinet.blogg.se