Kväll igen.

Bild utifrån papi för 2 veckor sedan när jag sov där. (Visst var bloggen lite roligare den veckan när jag hade miljöombyte och inspiration??) 

Hej. 
Nog för att jag ville att denna veckan skulle gå snabbt, men hey, jag hänger gärna med i svängarna. 
Idag skulle jag varit ledig, men har jobbat då det är så många sjuka. 
Fasar inför marknadshelgen om inte alla hinner piggna till. 
Ikväll har jag haft Maria här. 
Höll på att ställa in då jag kände att jag inte hann, men så kom hon på den briljanta idén att komma hit. 
Skäms på mig som inte ens tänker på att bjuda hem folk längre, så sällan har vi folk här. 
När vi har vårt hus ska jag bjuda hem folk ofta. Älskar ju det! (Som jag säkert skrivit 100gånger redan).

Well, hög tid att sova om jag ska avsluta yttligare 7 dagar i rad med löne- & marknadshelg. 
Hjälp. 


Publicerat i Vardag.