Började dagen med att besiktiga bilen vilk...

img_0883 (MMS)

Började dagen med att besiktiga bilen vilket till min stora lättnad gick bra. Endast två lampor som var trasiga. Åkte sen hem och åt frukost innan jag gick ner till stan för ett sista försök att hitta något att ha på mig ikväll. Lögn. Fanns inte ett skit. Hem igen för städning. Sen gick jag iväg för att få lite fejksol på näsan. Hem och dammsuga. Duscha. Hungrig som fan men christophers slöa kompisar åkte från Askersund först för 15min sedan, vilket betyder att de är här om ca 2timmar, vilket i sin tur betyder en halvtimme innan jag sagt åt folk att de är välkomna. Får bli att äta något själv nu innan så man inte blir så svullen!  Wellwell, ska spela lite guitarrhero innan jag börjar pynta mig. Ikväll är det inflyttningfest!!

Publicerat i
#1 / / Johanna:

Hoppas du hade en rolig kväll :)