Depp, däck, dejt.

Godmorgon lilla blogg.
Nu har jag precis ätit frukost och ska strax hoppa in i duchen. Jag ska ge mig ut till pappi. Det är nämligen dags för däckbyte. Vill ju inte halka av vägen nu när det är sån blixthalka vissa dagar..

Känner äntligen att det är en bra dag. Jag har haft sånna deppdagar nu de tre senaste. Skitmycket att göra på jobbet med storbeställningar utan framförhållning. (Vem beställer 115 landgångar dagen innan? (som tog 5 timmar att göra) Och vem beställer 10st 14p smörgåstårtor till samma dag?! Folk alltså!)
Jag har inte sovit ordentligt på hela veckan och allt har bara jävlats med mig. Men idag. Idag är bra!

Ska berätta mer om fotokursen nån dag också. Måste bara öva lite. Det var väldigt mycket info, siffror och kombinationer som jag alrig hört talas om innan haha. Men bara jag förstår det och resten av kursen så tror jag att jag kan lära mig riktigt mycket!

Hepps dags att bege sig! Ha en fin dag!
Monki öppnade här i stan i torsdags förresten, var ju tvungen att titta in en sväng :)

Ikväll ska jag och min man ha dejt :D

Publicerat i