Fredagkväll.

Efter en myspys Alla Hjärtans Dag,
en fettisdag med 3400 semlor bakade,
en allmänt rörig resterande arbetsvecka
och ett stycke utekväll,
sitter jag nu här.
Insnöad.
Butter.

Skulle åkt ut till min relativt nyopererade mammi
och överraskat med mat och något smarrigt efter det.
Samt hälsa på min lilla kattskatt.
Men nej.
SJ har ställt in alla tåg.
Min bror vågar inte ge sig ut och köra.
Fullt förståligt.
Typiskt.

Nåja.. kan hända att de hinner ploga upp och snön slutar..?
Ingen aning egentligen,
har inte kollat vädret.

Igår var jag iaf inställd på en mysig hemmakväll.
Städade och lagade kycklingtacos.
Bunkrade upp med värmeljus.
Sen ringer mannen och tvingar med mig ut för att ta EN öl.
Ja, ni vet ju hur det brukar gå.
Ramlade in här hemma som en liten snögubbe strax före 03 i natt.

Ps började muppa så några bilder från utekvällen blir det icke.
Men jag hann föreviga min påbörjade myskväll.
 
 
Tippar på, att om vi inte lyckas ta oss ut till mammi,
så kommer kvällen bli ganska exakt såhär.

Publicerat i Vardag.
#1 / / Johanna:

Åh myspys bilder :D

#2 / / Camilla:

Vännen, du är så himla fin och stark. Jag om någon är stolt och jag beskriver det mer än gärna, mer än en gång. Du är fantastisk och man behandlar sina vänner precis som man själv vill bli behandlad. Äkta vänskap ställer upp för varandra och vi två är jäkligt bra på detta, när det väl är något allvarligt, eller något som gör någon annan upprörd och ledsen. Se nu till att mys och ha en bra Lördag, grymma bilder som alltid. Kram till världens charmigaste med mest utstrålning.