Heej! Gick visst lagom bra för mig att mob...

img_1308 (MMS)

Heej! Gick visst lagom bra för mig att mobilblogga i fredags. Bilden hamnade ju uppochner. Nån som är bättre på att mobilblogga från iphone4 som kan berätta hur man gör? Jag kan bara via sms..(min dator har pajjat) Anyway, julen är jobbad och över. Nu återstår bara 3 av mina 8 dagar innan 3 dagars ledigt. Skönt! Idag innan jobbet besökte jag frissan och råkade bli brunett. Vad tycker ni? :)

Publicerat i
#1 / / Josse:

Du passar sjuukt bra i mörkt hår vännen :) <3

#2 / / Hanna:

Heeej :)

Jag blev lite blyg jag med :) och ville inte störa dig i arbetet heller! Det var så mysigt att fika på Bernards, kändes precis som förr när vi bodde i Jönnet!

Du är jättesnygg i det mörka håret förresten! (det första jag tänkte på igår när jag klev in). Jag åt en mördande god pralin från er igår också, den vita med typ citronfylling i. MMmm vad gott!!

Ha en fortsatt bra jobb-jul!

#3 / / sandra:

Shit vad snyggt ditt hår är!! Har du färgat det nyligen? =)

#4 / / Pauline:

Josse: tack gulle :)

#5 / / sandra:

Jasså vad kul! Ja jag var på bernards igår! Trodde du jobbade inne i city! :) Tack, jag ska testa rött läppstift men först hemma bara så folk slipper bli rädda för mig om de ser förjävligt ut ;) haha! Hoppas din dag blir bra =) Kram



#6 / / Camilla:

Underbara fina vänskap, och vad är det jag läser, fungerar inte din dator som den ska? Antar att jag missat något. Sista lediga dagen för din del, måste kännas skönt att vara ledig tre dagar i sträck, precis som jag och även i morgon faktiskt. (Men så är det när man inte jobbar heltid) Jaaaa, du kan tro att vi ska skratta, iiii. Snygg som tusan är du i ditt mörka hår, himla nyfiken på hur det kändes under tiden som hon fönade håret torrt. PUSS