Torsdag.

 
 
Hej på er!
Äntligen verkar sommaren vara på intåg, och helgen och början på nästa vecka ser ju ännu bättre ut.
Så underbart!
Redan torsdag och helg för Millie, och bara 3 veckor kvar tills hon går på sommarlov?!
Jag har sån rå-ångest över att tiden går så snabbt nu.
Känner äntligen att jag kan njuta och mår så bra i allt och vill att tiden ska stå still, men då går den liksom bara ännu snabbare.
Vet att man inte kan carpa diem varje dag, men jag ska göra mitt bästa.
Ikväll till exempel gick vi en kort promenad efter middagen istället för att bara invänta läggningar.
En så liten sak som kändes så härlig!
Det behöver inte vara så avancerat.
Precis som min & Charlies nya lilla rutin fina dagar - förmiddagsmellis på balkongen efter vi lämnat Millie på fsk. Då njuter varenda millimeter av mig ska jag tala om.
 
Dom små sakerna hörni.
 
Vad har ni för saker som får er att njuta lite extra eller som ni gör för att sätta guldkant på livet?