Vardagen.

 
Min lille huligan ♥
 
Att man har såå mycket på "att göra listan", men får så lite gjort!
Jag brukar ju gå med vagnen och lämna på fsk på mornarna när C ändå ska sova första gången och det tar då en timme fram och tillbaka.
Brukar inte hinna mer än hem och parkera vagnen och ev in och starta kaffebryggaren innan C slår upp sina bruna.
Sen är det ju mest jaga efter och se till att han inte ramlar och slår sig som gäller fram till lunch och nästa sövning.
Då har jag 40 min-1h "fritid" innan det är dags att hämta på fsk igen.
Och tyvärr får jag många gånger väcka honom och därmed behöver han ev ett sovpass till innan kvällen, men den sövningen är så strulig och tar sån tid, så det är så retligt att han aldrig kan få sova till typ 14 (om han nu sover länge), för då klarar han sig till kvällen.
Nåja, det är väl en övergångsfas.

Men den här stunden fritid då... jag sätter på kaffe, diskar undan efter dagen, plockar ibland lite för jag inte orkar ha leksaker över hela golvet och sen gör jag mig iordning för hämtning.
Så det är inte mycket man få gjort på sin lilla lista, och även om båda somnar mellan 19:30-20 på kvällarna så har man inte alltid supermycket energi kvar då.
Och även om jag faktiskt hinner få något gjort på dagarna så irrar jag mest runt och vet inte vad jag törst påbörja som är värt att bli avbruten i hehe...
Någon mer?!

Nåja, dags att hoppa i några "riktiga" byxor och åka och hämta Millie.
Kram på er.