First - I need coffee

(null)

(null)

Godmorgon lördag! 
Här sitter jag och Charlie på vardagsrumsmattan som vanligt och försöker vara tysta så vi inte väcker storasyster. 
Han vaknade 04:30. Igår 04. 
Förstår inte varför han inte somnar om den tiden. Efter 5 försöker vi knappt, men innan dess tycker till och med jag är lite för tidigt, men vi fick sova hela natten fram tills dess iaf så då är det okej. 

Den här veckan har verkligen flugit förbi. 
Vi haft lite besök men annars inte gjort så mycket. 
Nu väntar vi som sagt ner storasyster och pappan för att starta helgen. 
Millie har sin dansskola för andra gången på fm och idag är det As tur att följa med men sen har vi inte planerat mer. 
Vi får se vad som händer helt enkelt. 

Nu ska jag hälla upp lite kaffe som precis runnit igenom och jaga efter lilleman som inte verkar vara still mer. 
Kram 

#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag håller med, fyra är inte morgon, fyra är fortfarande natt. Hoppas att det blir lite morgonlättja i han snart :D

Svar: Tack snälla! Det är överlag bättre men vissa nätter är fortfarande stökiga. Kram!
pauliinet.blogg.se

#2 / / Victoria:

Din t-shirt är så fin! Jag har en liknande i svart med texten "But first coffee" 😀 Klart vi gillar vårat kaffe!

#3 / / Victoria:

Din t-shirt är så fin! Jag har en liknande i svart med texten "But first coffee" 😀 Klart vi gillar vårat kaffe!

Svar: Tack! Eller hur, viktigaste och bästa på hela dagen ☺️
pauliinet.blogg.se