3-års dagen.

 
Hej på er!
Ett väldigt snabbt kik-in.
Här är några bilder från Millies födelsedag.
Hon hade ju önskat sig en glasstårta, och eftersom vi bara var 3 som skulle äta så lyckades faktiskt hålla det ganska simpelt och flyttade bara över köpt vanlijglass till en springform och varvade med nutella och sen toppade med saltkolasås.
Förmodligen den simplaste tårtan jag gjort, men kanske faktiskt helt ärligt den godaste?
 
Mer än så tänker jag inte skriva just nu, men ville få upp bilderna innan vi imorgon ska fira vår lilla 1-åring och det är påskhelg och både kamera och telefon fylls på med nya bilder.
För ta bilder hinner jag faktiskt lite grann, men jag hinner sällan lägga upp dom när jag tänkt, eller överhuvudtaget.
Och den här veckan har varit helt sjuk för min hjärna som svämmat över av inspiration och allt jag vill göra till födelsedagar och påsk som jag nämnde tidigare så klockan har hunnit bli 23 varenda kväll innan jag kommit i säng (och C vaknar ju runt 05) och jag bara fyller på mina listor utan att hinna bocka av hälften, och idag har jag känt mig helt slut.
Så nu har jag verkligen försökt att prioritera och lägga ner vissa grejer och ska göra mitt bästa för att njuta av långledigt och påsk och så lite kalas, och försöka släppa på allt.
Så nu ska jag göra min kropp en tjänst och gå och lägga mig (ändå senare än vad jag hade tänkt) och sen ha en fin påskhelg.
Kram på er och var rädda om er och varandra ♥