Halloween.

 
Okej, den här dagen började ju alldeles för tidigt.
Tryckte på kaffebryggaren 4:59, och då hade jag försökt söva om ett bra tag innan dess.
Natten var dessutom inte rolig då Charlie vaknade och gallskrek flera gånger så jag fick gå upp och vagga med honom. 
Måste vart magen som hakat upp sig lite, stackars hjärtat ♥
 
Trots det har jag varit förvånansvärt pigg idag så risken är väl att det kommer ifatt imorgon.
Efter hämtning på fsk åkte vi ner till Ica och köpte lite godis och när det mörknat tände vi pumpan vi gjorde i helgen och lyktorna vi pysslade med i eftermiddag. (Diskade barnmatsburkar, löv och karlssons klister hehe)
Men det kom bara två gäng med barn och plingade på så nu när jag nattat Charlie var jag faktiskt ute och släckte.
Och kvar har vi massa godis som ni ju kan gissa vem som kommer äta upp :P
 
Wellwell, imorgon är det fredag igen. Hej vad det går! 
Nu ska jag försöka få lite rensat bland mina bilder på datorn. Så tråkigt!
Kram
#1 / / Alicia:

Så mysigt med pumpan!! <3

Svar: Javisst :D
pauliinet.blogg.se

#2 / / Lina Nilsson:

Hej Pauline!
Jag försöker hitta en mailadress till dig, men lyckas inte.
Vi skulle vara intresserade av ett samarbete med dig. Maila gärna mig för mer information!
Ha en fin fredag!
Med vänlig hälsning
Lina Nilsson
Administratör

Svar: Hej!
Oj, nej den kanske inte står någonstans. Vad roligt! Ska maila dig direkt!
pauliinet.blogg.se

#3 / / Emelie:

Men huuur mysigt :O :D Kram och trevlig helg

Svar: Tack <3 och tack detsamma!
pauliinet.blogg.se

#4 / / Annie - Stora Små Äventyr:

Inte kul att gå upp såååå tidigt!
Men fin pumpa och lyktor :D

Svar: Inte direkt 😆 Tack <3
pauliinet.blogg.se