Efterlängtad morgonpromenad.

 
God förmiddag!
Vi har haft en ganska bra natt och tog morgon 5:30 då Millie puttade upp dörren och skuttade och dansade in haha. Gullfia.

Idag kom jag äntligen iväg med vagnen på morgonen (efter vad man kanske skulle kalla lite kaos - men det tar vi när jag törs vara helt ocensurerad) och lämnade på fsk och gick sen en extra sväng på vägen hem, så har gått drygt en timme.
Så himla härligt och som jag har saknat det.
Just den här årstiden, det här vädret, just den här känslan av mammaledighet som jag hade med Millie och en tanke om att det ska bli en rutin med den här promenaden.
Charlie sover dessutom kvar i vagnen så har hunnit fylla på med lite mer kaffe.
 
Nu sitter jag dock lite handfallen - som alltid när man får fritid och kommer inte på vad jag ska ta mig för. Det lyckas man konstigt nog alltid komma på när man sitter fast med bebis på kvällarna.
Men man vet ju inte om man har 5 min fritt eller 1,2,3 timmar, så det blir så svårt att komma igång med något. Nu har han ju dessutom sovit i 2h snart så det känns ju som min tid är räknad om man säger så.
Hursom helst har jag börjat lyssna på Mammasanningar - poden, och idag lyssnade jag på avsnitt 4 - vilket kändes helt klockrent för dagen.
Tips till alla mammor!
 
Nä, nu ska jag iaf ta mig loss från datorn. Får försöka skriva upp allt jag tänker göra/blogga om när jag kommer på det - för minnet är ju sådär hehe.
Kram och hoppas ni får en fin dag ♥