Bästetisdag!

(null)

(null)

(null)

Vilken fin tisdag jag haft! 
Efter lämning på fsk startade jag dagen med frukost på La Vue med Andie (& Liam). 
Sen var jag hemma och vände och åt lunch innan jag tog vagnen för att hämta Millie. 
Stannade i lekparken på vägen hem och lekte. Det lyser verkligen om henne när vi får tid att leka bara hon & jag, och jag saknar henne så! 

 Sen gick vi hem för mellis och sen laga middag och duscha innan jag åkte till Maria för kvällsmys. 
Sen körde jag hem i den underbara kvällssolen (med en skrikande bebis där bak hehe) och kände mig sådär glad i livet. 

Nu försöker jag få lilleman att ta natt så jag kan göra detsamma. 

Imorgon väntar ännu mer kompishäng då jag ska till Alex. 
Känner mig så tacksam idag ❤️
Godnatt. 
#1 / / Elin Bäckström:

Åh så mysigt!

Svar: Verkligen :D
pauliinet.blogg.se

#2 / / Hemma Hos Felicia:

vilken lyxig frukost! Så härligt! :D

Svar: Eller hur! Bästa starten ❤️
pauliinet.blogg.se

#3 / / Maria:

❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
pauliinet.blogg.se

#4 / / Li:

Oj vilken pangfrukost! Hoppas du får en bra kristihimmelfärdsdag! //Li :)

Svar: Visst :) bästa starten! Tack detsamma :D
pauliinet.blogg.se