Kvällsdopp.

 
Sista kvällen i Värmland sprang vi ner till sjön och tog ett kvällsdopp - 22:15.
Luften var ljummen, vattnet svalt och himlen fortfarande ljus.
Det är inte många sånna kvällar man får i livet, så den bär jag med mig i hjärtat.
 
Annat är det nu när vi är hemma igen. 
Jisses, det är intensivt att vara själv med båda om dagarna alltså.
Och även om de somnade hyfsat tidigt nu ikväll så går luften verkligen ur en.
Där uppe liksom vägrade jag lägga mig och var inte extra trött om dagarna för det, men här hemma nu är jag helt slut.
Så trist att sommaren känns förbi över en natt då vi både kom hem och vädret vände.
Vi får hoppas att Augusti bjuder på några varma, fina dagar.
Om inte så väntar ju Italien om en månad, men får väl ta en spraytan innan vi åker hehe..

Har f.ö. suttit och surfat efter klänning till bröllopet (som vi ska till Italien för) i en timme nu, men hittar ingenting som känns hundra.
Måste kunna amma i den också (om det inte sker ett mirakel innan dess).

På tal om amning och båda barnen så kommer inlägg om det - en annan kväll - som jag alltid lovar - men nu har jag fått lite mer distans på 2-barnslivet än i början så ska försöka skriva ihop hur allt känns och även om hur lilla Charlie är.
 
Men nu ska jag lägga mig, hade en skruttnatt inatt så är helt slut. 
#1 / / Camilla Persson:

Vilka bilder! 😍

Svar: Tack 🥰
pauliinet.blogg.se