Onsdagen

Hej hopp!
Näe hörni, vilket väder vi haft i veckan.
Helt fantastiskt!

Jag har inte fått ett skvatt gjort dock, utan bara njutit.
Igår efter lämning på fsk åkte jag hem och bakade lite innan jag stack till Habo & Jenny för en kaffe i solen och blev bortskämd med lunch.
Därefter hämtning på förskolan och utelek innan det var dags att röra sig mot Habo igen för att överraska Sandra med babyshower.
Hon hade inte anat någonting så det blev lyckat!
 
Idag har jag varit inne i stan på frukostshopping på Lindex.
Behövde egentligen ingenting, men kom hem med ett första set till mini och lite kläder till Millie såklart.

Nu ska jag slänga ihop någon lunch och se om jag har plats på datorn för att ladda ner bilderna från gravidfotograferingen som landat i inkorgen. Så spännande!
Sen är det dags att hämta Millie igen.
Herregud vad snabbt dagarna går.

Sålänge - ett litet kollage från igår. Puss

 
Publicerat i Vardag.