Piffigt mellis

(null)

(null)

Såg nåt liknande på nån instagram härom veckan och piffade upp melliset lite idag. 
Banan med keso, bär & kokoschips. 
Fanns tyvärr inga färska bär på affären och hade jag gjort till mig själv hade jag nog lagt på jordnötssmör istället för keso ;) 
Men Millie åt glatt och verkade tycka det kändes lyxigt ❤️ 


För övrigt har det varit en himla bra dag. 
Hela morgonen gick som smort, lämning, promenad, affären, tvätta & bädda rent, träna & äta lunch medans Charlie sov och sen duscha och hämta, och så hade vi en bra och mysig em. 
Sen hände även något sjukt - Charlie sov 1,5h på dagen. 
Han är som en klocka annars och vaknar alltid efter 35-40 min så jag blev så paff! 
Synd man inte vet om det i förväg så man kan planera sin tid. Men hann då ta lite kaffe i lugn och ro efter lunch. 
Dock var han ganska stökig nu ikväll och tog lång tid på sig att somna och sen vaknade han efter 30 och tog 30 att natta om. 

Men nu sover han så jag ska göra detsamma. 
Om det går. 
Har så himla svårt att somna nu för tiden och ligger nästan alltid vaken tills han vaknar första gången. Vet inte om det är nån inre stress för att jag känner att jag måste somna snabbt innan han vaknar, men så somnar jag inte alls istället och reagerar på minsta ljud från honom. 
Men nu ska jag försöka! 
Natti.