1,5 år

(null)

(null)

(null)

(null)

Grattis lilla Milliemus på 1,5 års dagen❤️ 
1,5 år av oändlig kärlek. Jag ska leva så långe jag bara kan för att inte missa en sekund av ditt liv! 
Älskar dig! 

Hade tänkt att ta lite nya fina bilder dagen till ära, men eftersom lilla fröken fortfarande matvägrar och trotsar och gnäller/gråter mest hela tiden blev det som ni förstår inte alls läge för det. 
Tänkte skriva lite om hur det går på fsk och allt, men har suttit i telefon nästan en timme efter nattning och nu sitter jag med en kopp te och ska lägga mig bums när den är slut. 
Jag börjar fundera på om jag kanske har halsfluss, har verkligen inte varit pigg idag. 
Men en dag till och sen en ledig dag då vi förhoppningsvis kan ta lite sovmorgon iaf. 

Så - vi hörs längre en annan dag. Godnatt!