Ledig torsdag.

(null)

(null)

Gokväll! 
Det var den lediga dagen det. 
Hallelulja så sov Millie hela natten inne hos sig och vaknade 5:30, sen låg vi och mös nästan en timme innan vi gick upp. 
Dessvärre vaknade jag 4:15 och kunde inte riktigt somna om. Så typiskt. 

Iaf, på förmiddagen kom mamma hit och passade Millie en stund medans jag åkte till Storefactorys outlet. Mycket fint, men mest julgrejer så köpte bara några ljuslyktor. 
Hon stannade sen på kaffe efter vi ätit lunch och jag lagt Miliie, och mycket mer än så har jag inte fått gjort idag förutom 2 maskiner tvätt. 

Gjorde även ett sista försök att fota Millie till årets julkort men får se den striden som förlorad. Hon vill inte alls stå där jag tänkt, titta in i kameran och skratta hehe, så fick ta den bilden som blev minst dålig ;) 

Nu är det läggdags. Jobbhelg står på schemat och även julskyltning. Hujedamig. 

Kram! 
Publicerat i Vardag.