Underbara sommar!

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Denna lilla trollunge alltså ♥
Har aldrig varit mycket för att bada, men nu smyger det sig på lite grann iaf :)
 
Hej på er!
Hur bortskämda är vi med denna sommar? Många säger "bara det inte är det enda vi får", och visst känner man så till viss del då man helst hade haft sånthär väder året om, men jag är faktiskt nöjd även om det inte blir mer. 
Det har ju redan varit mer sommar än på flera år och det är inte ens Juni än.
Resten av veckan ser ju också strålande ut och ingen är gladare än jag över det då vi imorgon åker till mitt sommarparadis.
Förra sommaren när vi var där kunde vi knappt ha shorts för att det var så kallt. Vi hade ändå fint väder vill jag minnas, men hela grejen med att åka dit är ju att vara ute, så det ska bli så otroligt skönt!
Även att få några fler dagar tillsammans med pappan i huset.
Och som grädden på moset är mamma ledig fre-sön och kommer upp torsdagkväll, så förhoppningsvis kan jag & A få lite egentid också och sticka ut med båten och fiska ♥
Och kanske bocka av lite mer i bröllopsplaneringen. Shit, det närmar sig hörni.
 
Nåja, lär bli fullt upp imorgon tills vi åker så vi hörs när vi hörs. Bloggar om jag hinner och känner för det, men det är nästan så man skulle lämna både telefon och dator avstängda hela helgen.
 
Kram på er, och se till att njuta av dagarna så gott ni kan ♥