Vilken fredag det blev.

(null)

Fy, vilken tung dag jag haft på jobbet. 
Har varit såå trött och omotiverad och kroppen har känts som ett kylskåp. 
Har bara velat åka hem till min lilla familj. 

Och det fick jag ju tillslut. Nu är det bara helgen kvar innan lite nyårsledigt. 

Hursomhelst, väldigt sent såg Abbe postbilen komma och gick ut och tittade. 
Och där kom det, brevet från försäkringskassan. 
Har varit bombsäker på att jag inte skulle få godkänt hel graviditetspenning och ville knappt öppna, för jag orkade inte känna mig ännu mer låg. 
Men så öppnade jag, och där stog det - att jag får godkänt hel graviditetspenning. 
Det är en sån otrolig lättnad! Det är verkligen tyngre denna gången och jag är så himla trött, eftersom jag egentligen bara kan vila på kvällen när Millie lagt sig, och aldrig riktigt kan sova ut. 

Så från den 8:e februari får jag gå hem och det känns så himla bra. Att få vila, återhämta mig, få iordning här hemma och, framförallt, hinna få lite kvalitetstid med Millie innan bebisen kommer. 

Bästa beskedet! 

#1 / / Sarah:

Så skönt med nyårsledigt :)

Svar: Verkligen! Bara två dagar, men det är lyxigt det med :)
pauliinet.blogg.se