Helgen.

(null)
Min nya frippa som jag älskar! Men "bangsen" har hamnat bakom öronen :) 
Fortfarande så ovan att ha nersläppt att jag oftast sätter upp det för jag tycker det är i vägen annars :) 
(null)

(null)

(null)

(null)

Heej söndag! 
Bulldegen är på jäsning och både man & barn ligger och vilar. 

Igår var vi på kalas på em och sen köpte vi med oss Hot & Gott på vägen hem. 

Idag på fm gick jag & Millie upp till lekparken en timme och nu bakar jag som sagt bullar. 

Ganska lugn helg, precis som planerat. 
Jag undrar när min söndagsångest kommer krypandes?! 
Förstå att jag ska tillbaka till jobbet imorgon efter 1,5 år hemma. 
Det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått! 
Både sortiment och personalstyrka är dock utbytt så jag kommer känna mig helt ny. 
Tur att jag får jobba en vecka med Andie innan hon går hem på graviditetspenning iaf. 
Sen måste vi nog försöka boka den där vinterresan så man har något att se fram emot. 

Ja, det blir en spännande tid framöver att få ihop vardagen med lämning, jobb, hämtning, mat och allt annat som ska hinnas med. 

Men det löser sig alltid! Nu måste jag baka ut bullarna!
Puss på er!
Publicerat i Vardag.