En bättre måndag

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår mötte jag som sagt upp A från jobbet på en fika. 
Vi testade nyöppnade Stuk. 
Lugnt och skönt (som sig väl bör en måndagsförmiddag), mysigt, jättetrevlig personal och en supergod kardemummabulle. 
Ett ställe helt i min smak så dit går jag gärna fler gånger, då testar jag nog avocadomackan. 
Millie blev trött efter en stund så då gick vi runt Munksjön så hon fick sova.
Saknar ändå stan lite ibland. Tur det bara är 13min in.

Tack för igår A!

Publicerat i Vardag.
#1 / / EVELINA:

Vilket kul avslut på dagen, är alltid roligt när man kan pigga upp en vanlig måndag så där :)

Svar: Eller hur! Det var visserligen på förmiddagen men det piffar ju upp måndagen det med :)
pauliinet.blogg.se

#2 / / Andrea:

<3

Svar:
pauliinet.blogg.se