Metime.


Var ute och gick förut och köpte med mig grillad kyckling hem. 
Har egentid. 
Festmamnen är iväg.
Men jag är inte ensam, jag är själv. 
Det är skillnad.
Har haft mycket själv-känning det sista, så då är det ju bra att man kan dela upp sig och han som har ledig helg faktiskt kan hitta på något, medans jag som har jobbhelg inte alls känner för att umgås eller gå utanför dörren idag. 
Har varit ganska grinig i veckan med så jag gör nog bäst i att hålla mig för mig själv.
Jobblördagar är alltid kaos, den här gången stressar det mig dock, då vi är en för lite. 
Frågan är liksom inte hur det kommer gå, utan det kommer inte gå :( 
Åh, låt det bara bli söndag eftermiddag. 

Nu ska jag slänga på PLL iaf och inte tänka på jobbet förns imorgon. 
(Skulle skriva ett kort inlägg, men det skrev sig typ självt). 

Adjö. 


Publicerat i Vardag.