Mors Dag.






Precis hemkommen från världens finaste mami 💕 
Jag och lillebror åkte och överraskade henne på mors dag. 
Min mamma är verkligen den starkaste kvinnan jag känner. 
Tänker ofta på allt hon gjort och fått stå ut med under min/vår uppväxt. 
Hur hon slitit som ensamstående, alltid skjutsat på en, alltid ordnat mat på bordet och alltid ställt upp. 
Hur hon fått gå 2m bakom på stan för att jag som fjortis skämts över henne, hur hon har fått ta ledigt för att följa med på varenda tandläkarbesök gällande min räls, för alla mina hemmafester, för att jag har kastat pannkakor på henne. 
Fy, det enda jag skäms över nu är hur man inte såg allt hon gjorde för en då och hur man betedde sig.
Tack och lov att jag inser det nu och har chans att ge tillbaka lite till henne. 
Skulle ge henne hela världen om jag kunde! 
Underbara, fina mami, älskar dig så mycket ❤️ 
#1 / / Sandra H:

Så otroligt fin tårta!! 😍 Va gulligt gjort av er ☺️

Svar: Tack gull ☺️😘
pauliinet.blogg.se